Zapewniamy Państwu pełną obsługę w zakresie organizacji konferencji, szkoleń czy bankietów – kilkuletnie doświadczenie w tej branży pozwala zaspokoić wszelkie potrzeby organizatorów; zawsze staramy się sprostać Państwa oczekiwaniom.
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi możliwościami i salami, cieszącymi się dużą popularnością i zaufaniem naszych stałych Gości!
12 sal konferencyjnych jakimi dysponuje CHK Witek gwarantują swobodę wyboru odpowiedniej sali do określonego rodzaju spotkań czy imprez – od kilku do ponad 400 osób. Na naszych Gości czeka również ponad 350 bezpłatnych, monitorowanych 24h miejsc parkingowych.
Na największe imprezy polecamy salę Kongresowo-Bankietową – duża, jasna przestrzeń, z obszernym holem i świetną akustyką.
Na mniejsze spotkania zapraszamy Państwa do naszych czterech wyjątkowych sal: Morskiej, Parkowej, Tarasowej i Ogrodowej – klimatu jaki zapewniają te wnętrza nie sposób znaleźć nigdzie w Krakowie i okolicy!
Ekskluzywne i wykwintne spotkania nabiorą jeszcze podnioślejszego wyrazu w Salonie VIP – wykończony w klasycznym, dostojnym stylu, z kominkiem w centralnym punkcie, położony na najwyższym piętrze, jest idealny do celebrowania szczególnych okoliczności.
67 komfortowych pokoi (ok. 130 miejsc noclegowych) stwarza możliwość zorganizowania kilkudniowych konferencji poza centrum miasta, w malowniczej okolicy Jury Krakowsko-Częstochowskiej; wieczorami zapraszamy do zorganizowania grilla czy imprezy biesiadnej w Witkowej Chacie.
Wszystkie sale są wyposażone w nowoczesny sprzęt umożliwiający profesjonalne prowadzenie spotkań. Komfortowe, eleganckie i klimatyzowane wnętrza sprzyjają zarówno prywatnym jak i służbowym zebraniom. Doświadczony zespół konferencyjny z przyjemnością pomoże Państwu w wyborze sali, menu przerw obiadowych czy kawowych, oraz organizacji wolnego czasu.
Większość z sal ma bezpośrednie wyjście na zewnątrz, co umożliwia zorganizowanie przerwy kawowej na świeżym powietrzu.
Dla podsumowania, podkreślamy czynniki dzięki którym spotkania w Witku są tak udane:
obsługują Cię profesjonaliści – osoby doświadczone, zaangażowane i chętne do podejmowania nowych wyzwań, zorganizują dla Ciebie spotkanie, z którego będziesz dumny
szczególnie dbamy o Trenerów – wiemy, że ich praca to duża odpowiedzialność, i dlatego u nas poczują się szczególnie komfortowo
oferujemy najlepszy stosunek ceny do jakości
pełna swoboda: 12 sal konferencyjnych zapewnia całkowity komfort przy wyborze odpowiedniego miejsca dla Twojego meetingu
idealny dojazd – każdy trafi bez problemu
350 miejsc parkingowych – nikt się nie spóźni przez krążenie w poszukiwaniu miejsca do zaparkowania
bezpłatne WiFi na terenie całego hotelu. Bez zbędnych haseł – nigdzie nie musisz o nie prosić